sobota, 17 września 2016

6. Nowi mieszkańcy

Witajcie! Jako iż w czwartek miałam urodziny, to oczywiście do naszej stajni zawitały nowe konie (kolejne dwa są w drodze). :) Wzięłam je dzisiaj wraz z Jaśminą na padok oraz na sesję.
A więc pierwszym nowym mieszkańcem jest moja ukochana Trylogia:

Jest to kilkuletnia klacz knabstrup, o specjalizacji oczywiście skokowej.
 Urzekła mnie głównie swą piekną głową i grzywą...





 Coś tam skoczyła:



Strasznie mi się to zdj podoba <3

 I tutaj fotki z padoku.

Następnym rumakiem jest Flavia...

...również skokowa klacz fryzyjska. Na niej możecie dostrzec kantar gratisowy :)
 Potwór nadchodzi!! ;)






 Kilka fotek kantarka:

 Zdziwiło mnie, że jest to molde z Niemiec :) Myślałam, że teraz to już tylko "Made in China" jest XD

Trzecim rumakiem jest uroczy Harper (razem z Megan)...
...jest to wałaszek falabella, taka maskotka stadniny :D










 Dębowanie :D
No a ostatni konik, jest naszej hodowli urodził się kilka dni przed moimi urodzinami...

 ...a jest to Kajus, ogierek lipicański:







 Już przy stajni:

Co myślicie o nowych konikach? Macie któregoś w swojej kolekcji? Jeśli tak pochwalcie się w komentarzach :) Może zgadniecie jakie jeszcze do nas jadą?

4 komentarze:

  1. Świetny post, czekam na kolejne! Ogólnie fajny blog, będę wpadać 💞 A koniki prześliczne 😍

    Zapraszam do komentowania postów na przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com są tam często konkursy i możliwość zostania komentatorem miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com *

      Usuń
    2. przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com *

      Usuń
  2. Świetny post, czekam na kolejne! Ogólnie fajny blog, będę wpadać 💞 A koniki prześliczne 😍

    Zapraszam do komentowania postów na przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com są tam często konkursy i możliwość zostania komentatorem miesiąca!

    OdpowiedzUsuń