niedziela, 11 września 2016

5. Sobotnie treningi

Cześć! Dzisiaj postanowiłam, że zrobimy trening na łące :) Dziewczyny osiodłały swoje konie (niestety nie mam zdjęć-prowadziłam wtedy jazdę) i pojechałyśmy na łąkę. Najpierw pojeździła trochę Eliza na Savir de'la Din:

 (No może są tu zdjęcia nie tylko z łąki ^.^ Tak, jestem uzależniona od takich zdjęć :D)








 Promienne konisko:)
                                           
Następnie miała trening crossowy Diana na swojej ukochanej Stelli:





 Musiała się trochę ta moja córa nagimnastykować :D




Potem prowadziłam trening skokowy Agnieszki na Lolku:






 Drążek w kłusie ;)
 Podwyższyłyśmy trochę przeszkódkę:
 Bez upadku by się nie obyło:



 I chwilę później:
No i na końcu Laura poprosiła mnie o luźne zdjęcia z jazdy, oczywiście na Harmonii :







 Coś tam skoczyły no bo jakby inaczej :)



I w bonusie zdjęcia z życia stajni (tak nie cierpię tej wykładziny!):
 Jednak coś z siodłania jest XD
 Ziemniaczki idą do stajni:
 A tu Artur na Demonie jechał sobie w teren:






Ok! Co myślicie o zdjęciach? Mi się nawet podobają :D Mam jeszcze pytanie do was. Jako że 15.09 mam urodziny chciałabym zakupić kilka modeli (wiem już jakie :) ), ale waham się jeszcze pomiędzy dwoma zestawami Westernowym z 2014 i turniejowym też z 2014. Który bardziej polecacie?  Aha! jeszcze uzupełniłam trochę zakładkę "Nasze Konie". Kto zaglądnie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz