wtorek, 30 sierpnia 2016

2. Wakacyjnie

Jako że kończą się wakacje, chciałabym pokazać wam trochę zdjęć, które zrobiłam nad morzem. Mam nadzieję, że wam się spodobają :D









 Dziewczyny nie mogły wytrzymać i musiały ułożyć koniom jakieś przeszkódki :)














 Eliza trochę ruszyła Fakira:
 A Jaśmina Ferrę i Elfa:



 Agnieszka natomiast wskoczyła na swojego rumaka i pognała na klify:
 Savir de'la Din troszkę się spłoszyła :P



Ok więc daje wam tyle zdjęć, chociaż mam ich jeszcze wieleeee. Które wam najbardziej przypadło do gustu? Ja najbardziej lubię.... wszystkie lubię! A więc do następnego posta.

4 komentarze:

  1. Super blog !!!!!fajny post
    widzę , że miło spędziłaś czas nad morzem.
    Na prawdę ładne zdjęcia w szczególności to
    4 od dołu <3
    Pozdrawiam czekając na nastepny post !!!
    zapraszam do mnie https://navyschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to śliczne :)
    Ogierka andaluzyjskiego tez posiadam, zacny model, obie zdążyłyśmy przed wycofaniem, piona!
    Zdjęcia z nim są wszystkie cudowne, najlepsze z tymi przeszkodami :) Camargue też wyszły wspaniale, gratuluję talentu fotografii!
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejny post! O takiej tematyce mile się czyta, uspokaja to człowieka :)
    Zapraszam serdecznie do mnie :)
    Masz pięknego bloga!
    Keira ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponownie dziękuję :D A ogiera andaluzyjskiego odkupiłam niedawno za 20 zł. A z talentem do fotografii bym nie przesadzała :) następny post już niedługo.

      Usuń