poniedziałek, 29 sierpnia 2016

1. Hej!

Może zacznę od tego, że mam na imię Natalia i mam kilkanaście lat. Modele koni zbieram od niecałych trzech lat. Mam ich nieco ponad 100. Blog będzie pisany w formie relacji właścicielki mojej stadniny. Ma na imię Natalia i dwie córki zakręcone na punkcie koni. Ale na razie skupmy się na niej:






A więc będę pisała w jej imieniu. Będę opisywała wszystko tak jak widzi to ona :) Na zdjęciach pozuje z klaczą camargue April. Sama niestety nie jeździ konno, ale za to trenuje kilka naprawdę ambitnych osób w tym swoje córki. A więc kończę już tego posta, a w następnym może nieco zdjęć z jazdy, którą oczywiście będzie prowadziła Natalia. Wszystkie zakładki będę uzupełniała stopniowo.

2 komentarze:

  1. Też próbowałam pisać bloga w podobny sposób, ale nie wychodził... Niektórzy maja talent wrodzony, Ty na pewno go masz :D
    Konie camargue są śliczne, ale nigdy nie udało mi się żadnego wynieść ze sklepu... :D
    mam nadzieję, że będziesz miała bardzo dużo czytelników i fanów, zaliczam się do tego grona!
    Zdjęcia cudne, czekam na kolejne wpisy! :) :) :)
    Pozdrawiam serdecznie, miłego roku szkolnego! Niech kolekcjonerstwo modeli nigdy nie zgaśnie!
    Zapraszam serdecznie do mnie!
    Keira ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Ci dziękuję <3 Na pewno do cb zajrzę :)

      Usuń